پیمانکار ساختمان صفر تا صد اجرا ساخت قزوین آبیک کرج

وظایف پیمانکار ساختمان

اولین کاری که پیمانکار انجام می ‌دهد حساب و کتاب است. نقشه ‌ها را بررسی می ‌کند، مشخصات فنی و عملیاتی را چک می ‌کند، هزینه ‌های عملیاتی را برآورد می ‌کند و نتیجه محاسبات را به کارفرما یا صاحب کار ارائه می ‌دهد. در صورتی که این رقم به تایید صاحب کار برسد، کار را شروع خواهد کرد. تمامی مسئولیت انجام کار بر عهده پیمانکار ساختمان است. به همین دلیل هم می ‌توان پیمانکاری و بخش اجرا را یکی از پر استرس ‌ترین شغل ‌های عمرانی دانست.

پیمانکار باید در زمینه عقد قرارداد پیمانکاری ساختمان حرفه ‌ای و دقیق باشد. اخذ همه انشعابات و خرید تمامی لوازم ساخت و ساز نیز به عهده پیمانکار است اما هزینه را صاحب کار پرداخت می ‌کند. پیمانکار ساختمان باید نظارت کامل روی عملیات اجرا داشته باشد. مهندس ناظر باید هر چند روز یکبار صورت هزینه را به صورت تفکیک شده به صاحب کار بدهد. با توجه به پیشرفت کار، پرداخت ‌ها به پیمانکار انجام می ‌شود.

پیمانکار عمومی از زمانی که کار را تحویل می ‌گیرد مسئول کارگاه و تمام قسمت ‌های ساختمان است. نگهداری از تمام آنچه خریداری شده و حراست از هر میزان کار که انجام شده با هزینه صاحب کار بر عهده پیمانکار عمومی است. تمامی تعهدات بیمه کارگران و حقوق و مزایا طبق قانون پس از آنکه به تایید صاحب کار برسد، بر عهده پیمانکار می باشد. پایان کار باید مستندات بیمه را به صاحب کار تحویل دهد. برای موفقیت در زمینه پیمانکاری ساختمانی داشتن روابط کاری بسیار مهم است. کارفرما نیز برای استخدام پیمانکار ساختمان که در کار خود متخصص باشد و هزینه منصفانه ‌ای دریافت کند به چنین ارتباطاتی نیاز خواهد داشت.

آزمایش بتن

آزمایش بتن توسط ازمایشگاه بتن انجام می شود که هر کدام دارای پایه های متفاوتی هستند. استان تهران از پرجمعیت ترین استان های کشور بوده که همواره در حال ساخت و ساز است. آزمایشگاه بتن در تهران از پرکارترین آزمایشگاه ها محسوب می گردد. تست بتن شامل موارد بسیاری می باشد که توسط این آزمایشگاه ها قابل انجام است. آزمایش بتن به دو دسته مخرب و غیر مخرب دسته بندی می گردند.

استعلام قیمت : 09191833576  – 09394405293 – 09128824162 – 09126308874

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 62 = 71

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان